غمـــباد

درد دل های شیرین من، عقده های خنده دار من

غمـــباد

درد دل های شیرین من، عقده های خنده دار من

غمباد دوازدهم: کاپ با طعم خون

شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰ ق.ظ

کاپ با طعم خون


[مـن و دوستانم اشکان و پدرام در حال دیدن بازی حساس برزیل-آلمان مثل تموم دنیا]

من: یعنی برزیل در حدّ تیم محلات ما هم نبود! نه دفاعی، نه نفوذی، نیمار هم که علیه الرحمه شد و رفت! می‌دونی؟ برزیل که تو جام نباشه می خوام اصلاً جام نباشه!

اشکان[در حالی که سرشو به علامت نارضایتی تکون می‌داد]: کروس رو داشتی؟ هر چی می زد صاف می رفت تو گل ســـزار بیچاره. مانوئل نویر پدرآمرزیده که شده بود عین دیوار چین. وِ دیگه کِجِه خَلقه!!

پدرام: عجب واکنش‌هایی داشت انصافاً، حالا شماها که برزیلتونه، ولی فردا "مسی"جان می‌آد فوتبال رو به همتون یاد میده...

من: برو بِذار باد بیاد، تیم که بردهاش با تیم های قرمزپوش، ناپلئونی بوده، معلومه که آخر عاقبتش چی میشه دیگه، نه اشکان؟! آخ آخ گفتم اشکـــــان، یاد دژاگه خودمون افتادم، هنوز صحنه پنالتی زابالتا روی اشکان دژاگه تو صدر اخبار دنیاس. اونو داور پنارت می گرفت و گل می‌شد، آرژانتین الآن با مینی‌بوس تو راه بوینس آیرس بود...

پدرام: من حوصله کل کل با تو یکی رو ندارم، اشکان اون ظرف آجیل رو بده اینوری، من حاضرم کتــفم رو بزارم لای دندونای ســـوارز ولی با تو در هیچ موردی کــل نندازم!

اشکان:[در حال خوردن آجیل] این پسته سر بسته چقدر سفته با سوارز هم نمیشه بازش کرد. [صدای خنده ما] ...ولی...خداییش حیف شد برزیل نرفت فینال، وقتی اشک‌های اون بچه برزیلیه میاد جلوی چشمام، حالم منقلب میشه.

پدرام: منم همینطور.

من: من موندم سانسورچی‌های تلویزیون این تصاویر رو چرا قیچی نمی‌کنند؟ روح و روان مردم حق الناسه بــخدا...

پدرام: اصلاً جا داشت بعد گل سوم آلمان، بازی رو نیمه‌کاره قطع می کردند.

اشکان: اونم وقتی ببینی این‌همه برزیلی اونور دنیا توی خونه خودشون اینطور توسط اجنبی-آلمان- تحقیر می‌شوند [بعد درحالیکه با دستمال کاغذی، اشک گوشه چشمشو پاک می کند] واقعاً غم یک هم‌نوع آدمو می سوزونه. شاعر راس میگه بنی آدم اعضای یکدیگرند...

من: خدا می‌دونه که کیا جیگرند! [خنده مصنوعی بچه‌ها]

پدرام: بسه بابا! اینقدر شعر نگید. ایناهـــاش، اصلاً می زنم شبکه خبر ببینیم "عید فطر" کی اعلام میشه؟!

مجری: رژیم صهیونیستی لحظاتی پیش مناطقی از نوار غزه را در ماه مبارک رمضان- بمباران کرد که در پی آن، بیش از ده‌ها فلسطینی به شهادت رسیدند، گفته می شود بیشتر کشته شدگان زنان و کودکان بی دفاع‌اند. گفت و گو می کنم با خالد صبارنه...

همه با هم با همهمه: اَه اَه ولش کن بابا، معلوم نیست کی این دعوا تموم میشه! یکی نیست بگه وسط جام این خبرها چیه پخش می کنین، بزن یه کانال دیگه...

اشکان: پدی باشه همین کاناله، بازپخش بازی هندوراس-اکوادوره!!  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۲۱
ع. متین

نظرات  (۱)

۱۷ مرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۴ محسن محدرضاپورطبری
خدا رو شکر غزه پیروز شد. به خوبی حق عکس رو ادا کردی.
منتظر مطالب بعدی شما هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی