غمـــباد

درد دل های شیرین من، عقده های خنده دار من

غمـــباد

درد دل های شیرین من، عقده های خنده دار من

فاطمیه تسلیت

جمعه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۳۴ ب.ظ

ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت ام ابیها، خانم فاطمه زهرا (س) همه شیفتگان شعر آیینی رو دعوت می کنم این قطعه شعر از "آقای حمیدرضا برقعی" رو دانلود کنند.اگه حال خوشی بهتون دست داد مارم دعا کنید.

دانلـــود

پ.ن: بعضی ها عجیب نظرکرده اند! دمش گرم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۳
ع. متین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی